17 September 2009 - Inte min dag

Denna dag har då inte varit precis rolig må jag säga. 
 Klev upp där efter 7 då jag skulle träffa skolsköterskan 8.30
Lektionen vi skulle ha på morgonen blev inte av pågrund av att en del av NP lärarna är på Island och läraren som vi skulle ha på morgonen var en av dem som är på Island just nu så det var ju perfekt med att ha skolsköterskemötet då. Men sen visade det sig att vi inte skulle ha lektionen med veterinären som var efter!
Inte glad må jag säga så jag har då haft 2 hela lektioner på hela dagen och de är båda på eftermiddagen.
Men sitter just nu i lägenheten och är typ "ledig" från skolarbete då jag arbetade med dem under det ca 4 timmar långa hålet vi hade på förmiddagen så man får se det positiva i det hela :)
Så nu ska det slappas, packas för helgen samt inte göra ett skit

Ciáo så länge


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0