16 September 2009

The Angel
We have all a angel in our life
A angel that we loves in our hearts
The angel that looking down on us from the sky
Looking down on us and being there with us in our hearts
We must be strong even if we don’t want to be it
We comes all go through moments that can be laborious in many ways
It we can and must is that struggle us through these moments
We must help each other, exist there for each other
All of us have a angel on our pages
A angel that looking down on us from the sky
Looking down on us and being there with us in our hearts
Listen on what just your hearts have that say as comes you on correct way
Our angel helps us on the right way in this world
We have all an angel that is with us in our hearts and soul
We are strong, our hearts are strong
Our angels are there with us in our hearts and they looking down on us from the sky
They are there, there with us, for us
 We must beg able to rely on ourselves if that we manages it even if it does evil in heartedly. We have all a angel in our life. The angel that looking down on us from the sky
Looking down on us and being there with us in our hearts
They are there, there with us, for us!
Skriven av: skotertoken

 

Rosen i hjärtat
Det är du som har mitt hjärta
Det är du som är rosen i mitt hjärta
Den person jag alltid kommer att älska
Vad som än händer dig så finns jag där för dig
Du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat på vår jord
Kommer att älska dig nu och för evigt
Du är lika vacker som rosens röda blad
Du är som rosen i mitt hjärta
Den plats du har i mitt hjärta kan ingen annan ta ifrån dig
Lika vacker som rosens röda blad
Mitt hjärta är ditt
Jag älskar dig till 100%
Kommer att finnas där för dig
Vad som än händer dig så ska du veta att jag älskar dig
Mitt hjärta tillhör dig då du är den jag älskar
Det är du som är rosen i mitt hjärta
Lika vacker som rosens röda blad
Det är du som är lika vacker som rosens röda blad
Du är min ros, i mitt hjärta
Kommer att älska dig nu och för evigt
Rosen i mitt hjärta är du
Den jag älskar är du
Mitt hjärta tillhör dig
Kommer att älska dig livet ut
Rosen i mitt hjärta är du
Den jag älskar är du
Rosen i mitt liv är du
Skriven av: skotertoken 

Två ur en hel drös som jag
funnit bland mina diktmappar i datorn
och jag gillar dikterna enormt mycket då de är de två nyaste dikterna som jag skrivit

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0