Home Sweet Home

Just nu så befinner man sig hemma!
Gud så skönt det är att få vara hemma igen som jag inte varit på två veckor så det är skönt.
Men inte så skönt med att ha en fot som värker!
För i Onsdags så klev man ganska så mycket snett med foten!!
Så just nu så har man foten på bordet och inte gör så mycket för när jag var ute med Spike för en stund sen så gjorde det verkligne ont i foten då man gick över en typ snöisblandad fläck på vägen och det gjorde då väldigt ont må jag säga. Men nu ikväll blir det ingenting speciellt för mig.
Men en sak är säker, det är sköönt att vara hemma igen.
Men det blir till att packa om för ännu en vecka sen då det bär av mot veterinären i två veckor.
Full rulle på mig just nu känns det som men det ska inte bli några som helst problem.
Ciáo


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0