Lalalala

En sak som är ett måste för min del imorgon är ju att checka angående Fredag.
Min plan är att bara kolla mig fram lite när vi troligt kommer att få sluta på Fredag, bara bra att veta så man vet vilken buss man kommer att hinna med. Så det är min plan imorgon som dessutom är ett måste för min del imorgon. För mamma lär ju kanske vilja ha hem mig men så är det jag som också vill komma hem så man får ladda batterierna igen. Känner att jag verkligen behöver det nu känner jag. Men ska checka det imorgon så får vi se vad det blir. 


--------Uppdatering----------
Undra egentligen vars min kära syster tagit vägen någonstans?
Trodde att hon skulle vara tillbaka nu men nej då det är hon inte.
Men annars så håller jag på att somna nu känns det som men ska nog kolla på Greys Anatomy nu om 10 minuter tro jag. Kanske håller en vaken någon stund till...hoppas jag. 

 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0