2 Oktober 2009

Sorry för dålig uppdatering men det beror på att jag inte haft dator med mig under veckan samt att jag dessutom tror att det inte finns internet där. Men för att göra en lång historia kort så är jag nu hemma i lägenheten nyduschad efter en av två veckor på lantbruk. Och jag tycker då det har varit en både rolig och intressant vecka som gått. Så det ska bli intressant att se vad som sker nästa vecka:)
Men nu blir det att inte gå alls ikväll (har bara så jäkla ont i fötterna)
Är då SUPER slö just nu och jag tänker minsann sova en bra stund imorgon innan storstädningen av lägenheten som sker imorgon. Neh nu blir det till att slöa hela kvällen lååång, jösses vad sköönt :)
ciáo på er alla för nu ska det slappas här så hej så länge:)

  


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0