13 Oktober 2009

Oh vad kan man säga om dagen då?
En bra start hade då den inte må jag säga då det var en avlivning på morgonen. 
Men annars så har man då letat nycklar till förrådet och det var då inte lite nycklar man skulle leta bland men hittade den efter några minuters letande och provande.

När man ändå var på stan så tog man sig till skolan och pratade med skolsyster angående foten och fick då en typ strumpa (Har en likadan för knäet) och det hjälper faktiskt tycker jag, känns då verkligen bättre den stund jag haft den på mig nu på eftermiddagen.

Men just nu har man ont i skallen och mår en aning illa just nu men det får vi hoppas går över under nattens gång




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0