21 Oktober 2009

Trött är just det ord som förklarar mitt tillstånd i skrivande stund.
Har varit hur jäkla trött som helst hela dagen idag.
Men det är ju bara två dagar kvar innan självaste lovet är kommen, gud så skönt säger jag bara. 
Men i skrivande stund så har man lägenheten själv då systeryster är tillfälligt ute då hon är på en grej angående sin praktik men hon lär nog snart vara tillbaka igen misstänker jag.

Men imorse så fick jag inte precis den bästa starten på morgonen. 
Cykellåset var inte lika fruset som det var igår men i alla fall så gick ju den delen bra men då har vi ju pedalerna. 
Där hade nämligen efter tio minuters cykling, kedjan hoppat ur sin plats så det var ju till att lirka tillbaka den så man kunde fortsätta. Så det var inte precis roligt då det var det absolut första man fick ge sig på, på morgonen innan det bar av mot veterinärstationen.   
Inte den bästa morgonen säger jag bara...

Men hej så länge.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0