20 Oktober 2009

Vill ni veta en sak ;)
Har pratat med en känd profil här i stan!!
Det var nämligen ingen mindre än Kent Larsen, föredetta Robinsondeltagare och nu är han ju en ur Team Pontare för Körslaget. Han var nämligen in på veterinärstationen tidigare idag innan inspelningen för körslaget. 
Så jag har pratat med en kändis!!  
Men annars har det gått superbra idag, tyck då jag att det gjorde.
Men det var en väldigt varierad dag må jag säga gällande kundsidan.
Har annars burit på fodersäckar och det tog verkligen på armarna må jag säga.
Fodersäckarna flyttades från ett förråd som är som utanför mottagningen och in till allt annat som var inne i ett förråd inne på mottagningen samt så fylldes det på ute i väntrummet där kunderna kan köpa det foder de vill ha för sin hund/katt. Det gick superbra idag helt enkelt.

Ciáo


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0