18 Oktober 2009 - Inte min dag idag

Hur jäkla smart är man idag egentligen?
Bara för att jag sa att jag ville ut och övningsköra så har man inte fått med sitt legg från lägenheten!!
Typiskt
jag som ville ut och köra...men men det är som det är nu. Letade efter passet också men bara för det hittar man det som gick ut förra året. Typiskt igen säger jag bara! Det är då helt klart inte min dag idag.
Varför hittar man egentligen inte det man letar efter då man vill ha det?!
Men legget vet jag är i lägenheten så ett + för det men det skulle ju som sagt ha varit här och inte i lägenheten!!
Grr
blir ju smått tokig men men det är ju som det är...vill ju inte bli stoppad.

Ciáo


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0