Duktig :)

Känner mig duktig idag :)
Har nämligen varit på jakt efter byxor nu ett tag och idag så hittade jag snygga...
Kostade tidigare 499 :- men det bästa av det hela var ju att det var rea i just den ställningen som byxorna hängde...
Så köpte snygga byxor för 349 :- idag, känner mig hur duktig som helst :)
För det första, hitta snygga byxor men också att de var på REA, inte illa säger jag, jag som har problem med att hitta byxor jag verkligen gillar och så hittar man byxor som man gillar och dessutom på REA hur bra tajming är det egentligen :)
Så nu är jag nöjd, 349kr fattigare men det är ingen fara...hittade i alla fall snygga byxor som var värd pengarna....

Ciáo ska försöka få mig någon middag nu...glömde ta ut maten ur frysen då jag kom till lägenheten innan jag gick på stan...stenfrusen nästan men jag ska minsann få mig middag ikväll...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0