Ärligt nu

Fixade cykeln igår så däcken är pumpad och klar för användning...
Och idag efter att man kommit hem från skolan så var jag inne en stund för att torka lite då jag redan var något så blöt men då regnet börjat avta lite så var jag ute med cykeln...

Snacka om att man inte hade topp kondis då!!
Det värkte innibombens i vaderna under den något lagoma svängen var avklarad...
Det var högt tempo men ändå....DÅLIG kondis är just det man har så jag vet vad jag kommer att få göra nu de veckorna som kommer framöver...här ska minsann konditionen upp....

Kämpa på blir det till att göra!
Jag ska minsann fixa en något bättre kondition...

Ciáo från regniga lappstockholm

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0