9 Maj 2009

Då så...
Denna dag avklarad och jag sitter med stela armar då jag har träningsverk sen klättringen i fredags, värken sitter precis på baksidan axlarna...om ni nu förstod men det känns då att man klättrat men det får man tåla...

Var ute med Spike idag och hade han utan koppel på vår gata då vi var påväg hem igen efter att ha varit ute på promenaden. Och jag lyckades hålla honom vid min sida ända tills vi kom till brevlådan på våran gård och det var en bra bit då han gick vid min sida...Känner mig duktig med att vara något så tydlig men den som är duktig är ju så klart Spike...en STOR ros till honom för att han står ut med mig på vägen tillbaka hem igen då det är då jag är som "värst" men han är då hur duktig som helst säger jag bara och man blir ju stolt över honom...

Neh nu ska jag nog försöka sova så jag får mig någon timmes sömn åtminstonde så god natt på er!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0