28 Maj - 2009 Grattis mamma!!


Ett STORT grattis till min älskade mamma som fyller år idag!!!
Känns en aning konstigt att inte vara hemma och fira dig idag men jag får minsann göra det imorgon :)
Så ett STORT grattis till min kära älskade lilla mamma!!

Neh nu händer det inte så mycket här i Lycksele hos mig...
Kämpar på med en raport om exkursionen jag gjorde under långhelgen, det går sakta men säkert frammåt på den plus att jag håller på att försöka få någon mat varm då jag e hungrig och så tänk jag minsann int öppna kylen någonting ikväll, hade litet bråk med den igår så har tryckt in dammsugaren så att dörrn e stängd!!
Man tager vad man haver för att kunna fixa saker...

Ska nog bråka med mikron nu så att man snart får mat...hoppas jag åtminstonde...

Ciáo på er!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0