24 Maj 2009

Kommit hem efter en sköön helg till fjälls...
Hade det väldigt mysigt då jag gick med denna herre (Bilden) ned till vattnet och hade en mysig stund X2 då vi gick dit två gånger.
Men det var då lika mysigt och skönt båda gångerna...
(Det är en gammal bild)

Höll på att skratta ihjäl mig en gång då vi var påväg ned till vattnet då han gick lös båda gångerna men det var så att jag hade stannat upp för att se den lämpligaste vägen men då så hann väll han inte se att jag stannade så han gick rakt in i mitt ben, Han är ju gullig han.
Men jag ger då en STOR ros till honom då han blivit superduktig då det gäller att gå lös utan koppel då han inte springer iväg från, lyssnar på en + att han stannar då man själv stannar (Förutom missen innan då)
Men en STOR ros till denna grabb då han är enormt duktig...

Han får en ros för att han är så duktig och att han står ut med mig då det är jag som håller på med honom så att han blivit så duktig som han är!!

Ciáo ska njuta av kvällen då man ska upp med tuppen imorgon och åka till Lycksele.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

vadå gissat på dom? hur ksulle du ha gissat på just dom två. och jag vet att jag sagt att robert pattinson är ful men man kan ändra sig

2009-05-25 @ 18:30:17
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0