166 dagar, usch säger jag bara...

Satt just och räknade ut ungefärligt på en sak...
Hur länge min älskling varit borta och kom fram till att det nu är 166 dagar...
Det är hemskt att det är så pass länge sen min värsta mardröm slog in, värsta dagen i mitt liv.
Jag lärde mig enormt mycket både på hur rasen är till sättet och som person...
Han var min bästa vän och hjälpte mig i många situationer och jag är stolt över honom med hela mitt hjärta...
Tänk...166 dagar sen på ett ungefär så slog min värsta mardröm in, min älskling, min bästa vän togs ifrån mig för alltid.
Att det gått sån lång tid nu känns konstigt...
Att räkna och komma fram till att det är 166 dagar sen, känns tugnt att inse att det gått så pass lång tid ändå...

Eftersom jag arbetade lite med honom så lärde jag mig enormt mycket själv men även om hur rasen, kinesisk naken hund med hår är  till sättet. Jag lärde mig enormt mycket av honom, min bästa vän...  

166 dagar sen...usch säger jag bara...

Älskar dig Rocky!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0