10 Maj - Hjärnsläppsvarningen fortsätter

Hjärnsläppsvarningen gäller fortfarande då jag inte riktigt kan hålla koll på allt runt mig...
Meddelar då allt är okej igen och jag kan tänka ordentligt för jag förvarnar lite att det kan bli lite smått galna inlägg framöver tills jag fått tag ordning på allt...När jag har hjärnsläpp så kan det bli konstiga saker...

Men en sak som är säker, jag åker till Lycksele imorgon och sen vet jag minsann inte hur dagen kommer att bli...
Jag skriver imorgon om hur dagen blev...
För om jag fått till det så har jag ingen lektion för än efter lunch då det är idrott då...
Men som sagt, skriver imorgon om hur dagen blev...

God Natt på er...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0