12 Mars 2009 - Sömntutan jag

Just nu sitter det en trött, smått galen person ensam här i lägenheten...
Trött är jag då, somnade en stund på soffan för ett tag sen och det var då sköönt att få vila lite....
Och telefonen ringde och trött som jag var då så kom jag åt knappen till upptaget och då jag kollade nummret så visades det sig vara mormor och morfar!! Typiskt att ens sista pengar på telefon tog slut tidigare idag för att kunna ringa upp igen, inte är det då min dag idag säger jag bara!!

Jaja, man kan ju inte vara på topp varje dag!
Men men då var det en dag kvar och tre lektioner, Idrott, matte och djurlektion och egentligen svenska också på slutet men den blev inget av då vi inte ska börja på något nytt då vi går på praktik nu till veckan...
Så jag hinner nog med 20 i 2 bussen imorgon kanske??

Hoppas då att jag gör det för jag orkar inte vänta till 4 bussen då...

Ska nog hitta mig något att äta nu och sen kanske läsa lite ur Twilight boken jag köpt :P
Så ciaó

Token

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0