Typiskt säger jag bara

Ja då så har man inget annat alternativ än att åka till Lycksele via Åsele imorgon då...
Resetiden blir då 3.05 så man åker från Vilhelmina 12 och är i Lycksele 15.30
Trååkigt så det gäller att ladda upp batterierna i mp3 så man har något att syssla med då man ska vänta i Åsele... 
Jösses vad less jag kommer att bli men jag har ju inget annat val om jag ska ta mig till Lycksele, eller jo det finns ju tidigare och en senare men det är bara det tidigare som inte har några byten men inte tänker jag ge mig iväg tidigt då man för det första är ledig från praktiken så jag tar ju den som går 12 men får ju räkna med att vänta ett bra tag innan den går vidare till Lycksele. Så får ju ladda upp mp3 så den klarar sig hela vägen för om den får slut på batteri så vet jag inte vad jag ska göra. 

Måste då ha med busskortet imorgon, får inte glömma den ;)  

"Attans ärtsoppa" är mitt nya ordspråk, det kom till i helgen uppe till fjälls

Neh måste nog börja se efter vad man ska ta med sig för veckan...
Så godnatt på er alla som tittar in på min blogg...

Ciáo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0