Tankenöt

Såg just på "unga mödrar" och då var det ett par där som lämnade bort sin hund, den var jätte vacker.
Jag insåg just att hur mycket en hund kan betyda för en då jag såg just den biten...

Att ett djur kan betyda så mycket får människan är bra tycker jag...
Hunden är våran bästa vän och finns alltid där för oss...

Ett gott exempel på hund som alltid är där för en och är ens bästa vän är eller var då min älskling, Rocky
Men en sak jag inte alls kan förstå är hur människor i andra länder som till exempel Portugal bara kan lämna sina hundar ute på gatan...

Kolla in på Hundrondellen.se så förstår ni vad jag menar.
Det jag vill ha sagt är att hunden är människans vän, människans trogna vän som inte ska behöva kastas ut på gatan bara så där på rak arm. De är värda ett kärleksfullt hem då vissa av hundarna på hundrondellen bara är valpar...
Om jag då hade chansen så skulle jag ta så många jag kan och kunde ta för de är enormt söta och vackra och jag förstår inte hur människor kan göra så mot djuren??

Kolla in på hundrondellen.se - adoptera hemlösa hundar
Både stora, mellan och små samt gamla och unga hundar finns att se och läsa om då de skrivit lite om varje hund...

Kolla som sagt in på sidan...
Ciáo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0