8 Mars 2009

Då var det sista dagen på lovet då...
Hade inte den bästa starten på lovet må jag säga då man drar på sig förkylning och hamnar i nästan 40 graders feber, så bra start kan jag inte säga att det är så nu har man pencilin nu och ett tag framöver tills det är slut.
Men så är det en vecka innan praktiken då, ska  bli lite skoj att få gå på praktik...

Har då kört skoter under dagarna i fjället...
Höll nästan bara att studsa av skotern påväg över sjöarna då det var gropigt som helst men jag satt kvar som tur var men det kändes då som att man var påväg att studsa av (ni skulle förstå om ni kände det själva)
Blir ju mer skoterkörning under påsklovet...
Glömde ju, såg en hare nu då jag var i stugan, de kan vara hur snabba som helst (Såg ut som 180 blåst)
Men den var då jätte fin att se på (Av det jag hann se)

Ja jag vet, har inte skrivit på ett tag men här var ju en liten bit då jag inte haft internet under dagarna i fjället så jag kan skriva men nu kom ju en liten bit av det som hänt i fjället och stugan...

God Natt på er...
Upp med tuppen och iväg med bussen imorgon då.

Ciáo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0