2 Mars 2009

Ja då går man på pencilin och kommer nog göra det några dagar framöver då man haft sin förkylning i dunderformat sen i fredags tills idag plus att vi kan lägga till att jag hade nästan 40 i morgontemp imorse men jag tror att den håller på att sjunka :S sist jag kollade var den på 37,5 så jag får hoppas den håller sig där och inte över 38!
Jag orkar ärligt inte mer med att ha en feber på över 38...
Men man gör ju allt för att få kunna köra lite skoter på onsdag då vi ska upp till fjället och stugan....

Känns ju så himmla typikst att dra på sig en förkylning i dunderformat just inför lovet!!
Perfekt planerat säger jag bara så det kommer bli sängen och soffan plus teven för mig imorgon och så ska jag hålla koll på tempen också!

Men Ciaó på er ska försöka sova lite nu så man orkar, inte sovit så mycket idag även om jag låg i sängen till typ 2 eller vad den nu var men det var ju tack vare den höga febern!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0