1 Mars 2009

Vet då vars jag befinner mig under morgondagen samt tisdagen...
Det är både sängen samt teven jag kommer ligga och vila upp mig ordentligt...
Man har ju en förkylning som heter duga så jag ska vila upp mig ordentligt under dagarna och sen vara utvilad för onsdagen då det bär iväg mot Marsliden och stugan!!

För en förkylning ska inte förstöra för mig...
Så det blir mjukiskläder, lite tjockare kläder X10 under fjälldagarna om man ska iväg med skoter...
Så man kommer se ut som någon typ av michelingubbe :P
Man gör ju allt för att få vara ute med skoter och familj, ni förstår nog var jag menar...

Men men ska nu vara sällskaplig då jag nog inte kommer vara det imorgon då jag ska vila upp mig ordentligt så man orkar vara ute så ciaó

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0