Planer och bekymmer!

Ja vad kan man säga, vädet är inte med mig må jag säga, jag som ville klippa det sablans gräset så att man har det gjort, skulle ha gjort det i Söndags!!

Annars så har man gjort bullar med familjen idag!
Det var mysigt och roligt på en och samma gång.

Och så har man bråkat med Internett idag!
Eller rättare sagt så var det min älskade storasysters dator som var den som jag fick bråka med då både min och den stationära datorn här i huset hade internet som fungerade men då har vi ju en tredje dator som inte ville fungera!
Galen är vad man var då men nu har alla datorer internet som tur är...

Men annars så är det väll lite så att man har något låångtråkigt just nu men kommer att åka till Dorotea nu på Måndag.
Och så blir det troligt en sväng på Åselemarknaden också.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0