Ödla!!

För bara några minuter sen så var man på ödlejakt i sitt egna rum!
Men för att ta en liten medellång historia kort så var det så här att jag satt vid datorn och ser något som låg precis mellan fötterna mina och jag flyttar undan och kollar närmare, petar till den som såg ut som en typ leksak i svansen och då fick den en jädrans fart in under sängen...Mamma Mamma jag har en ödla i mitt rum! var det som jag skrek det första jag gjorde men den är nu ute ur rummet nu..sköönt.
Den kan ha kommit in genom fönstret som var öppet en stund igår för det måst ju ha varit den enda vägen in för annars vet i tusan hur den kommit in?

Neh nu ska jag fortsätta med mitt så hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

har du ingen dörr till ditt rum :P hehe

2009-07-29 @ 19:47:52
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0