8 Juli 2009

Jag har då otur då det gäller gräsklipparen!
Tänkte försöka klippa tidigare idag då det inte gick att dra igång, eller rättare sagt så satt snöret som berg!
Men annars har allt annat gått bra, varit ute med Spike och lite annat smått har man gjort idag.
Men på måndag så är det Dorotea som härjar höll jag på att säga men det bär av mot Dorotea på måndag.
Och systeryster är för tillfället i Paris just nu fick jag veta av mamma tidigare idag.
Men några planer för kvällen vet i tusan om man har?
Om gräsklipparen går att starta igen senare så blir det väll den men annars är det inga planer för kvällen

Hittade dessa sidor!
Us5 - In control tour - Backstage
 Ganska rolig att se på ändå tycker då jag!
Us5 - Nothing left to say och jag gillar låten i denna version 
 
Ha det bra!

Ciáo  

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0