5 Juli 2009

Min kära dator har blivit duktig!
Har inte stängt av sig alls idag och inte ens igår blev det någon avstängning!
Jag e ju hur glad som helst just nu.

Men annars har det inte hänt mycket idag.
Spike kom och låg med mig i sängen innan jag klev upp och vi hade då väldigt mysigt och jag tror han minsann somnade lite där för då jag ville upp och äta frukost så ville han det minsann inte så jag tror han tyckte det var lite mysigt endå och det hade ju jag med så klart.

Men nu, ingenting, sitter vid datorn och kollar alla filmer jag gjort tidigare i mitt liv höll jag på att säga men alla tidigare filmer jag gjort av mina naturbilder som jag själv tagit.

Hej så länge då!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0