22 Januari

Vill nästan hugga av vänsterknäet då det gör ont men får hoppas det blir bättre imorgon...
Var på studiegården idag för att prata med Linda som ska hjälpa mig och min klasskompis Emma...
Pratade nämligen för oss båda då Emma var sjuk då jag var där, hon var då väldigt trevlig...
Så man ska börja gå dit på Torsdagar framöver får se om det blir måndagar men först torsdagar...
 Få se hur det går då, ska nog inte bli något problem med det då hon var trevlig :P

Fick ett samtal från mamma imorse just då jag kommit till skolan...
Blev ju smått avis då hon ringde från Gran Canaria, vill också dit!!

En sak är säker, jag vill till Marsliden på Sportlovet!!
Får hoppas det är mycket snö då för det har då inte varit det de sista gångerna man varit uppe...
Hoppas och önska är det man får göra men till fjälls vill jag då :P
För Marsliden och fjället i övrigt är mitt favoritställe då det gör mig lugn...

Ska ta det lugnt ikväll så ciaó


Kommentarer
Postat av: Anonym

Villis ;p

2009-01-22 @ 19:42:01
URL: http://mumfie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0