Tecken :( gillar det inte...

Jag som mådde något bättre tidigare idag :(
allt var bra tills middagen var serverad, ingen matlust...
Känns som om jag går åt ett håll som i slutändan kommer att leda till en dunder version av något som jag inte riktigt vågar tänka på just nu...
Typiskt, imorse kände man illamåendet och det blev lite bättre mitt på dagen där omkring 1 tiden men då då maten står i mikron och mikron är igång så förstörs min mataptit...
Vad är det med mig??
Jag som alltid brukar kunan äta ordentligt, men icke, inte idag, grr....
Men men, får se hur man mår imorgon men ikväll har jag bara lust att slänga mig på bussen och åka hem, hem ljuva hem till min familj...
Men som sagt så får vi ju se men om jag mår som jag gjort nu på kvällen så blir det tidig buss hem...
Men som sagt så visar det ju sig imorgon men om det blir ännu en dag hemma från skolan så tänker jag minsan ta tidig buss hem till min ljuva familj, smått galna men världens bästa familj :)

Blir då tidigt till sängs...

Ciáo - Isbittoken

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0