Tankarnas Värld...

Just nu sitter jag och bara tar det lugnt då den förbaskade illamåendet och nackspärren fortfarande sitter i...
Får hoppas att man mår bättre imorgon...

Men sitter nu i tankrnas värld och längtar både till min 17 års dag samt till Sportlovet för då om det är mycket snö till fjälls (Som det inte varit på ett tag) så blir det till att sätta sig på skotern och köra så länge som det finns soppa i maskin!!
Gud vad jag älskar motorljudet och att kunna ta sig till fjällen och bara stänga motorn och kolla på den enormt vackra omgivningen vi befinner oss i, väldigt lugnande att komma upp till ett bra ställe och sen bara stanna, stänga av och höra vinden genom trädtopparna, det e så jäkla mysigt som helst, jag älskar det....
Längtar som en tok till att självaste token åker iväg!!

Ski-Doo <3
Åh herre jösses vad man längtar till sina egna färder!!
Fast en hel del snö till fjället tack då det inte varit så mycket där...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0