Kom just på

Jag kom just på en sak som stämmer...
Jag stressar upp mig för ingenting, det är inte alls bra för mig...
Försöker att inte göra det men det går ju helt av sig själv utan att man riktigt kan kontrollera...
Inte alls roligt det...
Ska försöka göra mitt bästa med att inte stressa upp mig för ingenting...

Insåg det tidigare att det verkligen stämmer in på mig...
Att jag stressar upp mig för ingenting gör mig ibland lita smått tokig då jag inte riktigt kan göra något åt det...
Men ska göra mitt bästa av att inte stressa upp mig för ingenting för då känns det som om jag "tappar" bort mig...
Jag ska göra mitt bästa, det lovar jag...

Kommentarer
Postat av: Ellenor

jag har godis i kinden.. fungerar datorn bättre nu?

2009-01-29 @ 23:58:37
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0