Home...

Då man inte mår så värstans okej just nu så är det skönt att kunna ta tidig buss hem!!
Speciellt som igår då jag gjorde iordning maten, då var jag ganska sugen men då det var klart så förstördes matsuget!!
Det gick inte då men ska se hur det går idag men först och främst, hem ljuva hem...
Åker hem 13.40 så vad skönt det ska bli då man inte alls är som man brukar...
Men ikväll hemma så ska jag då mixtra med min nya Mp3 som ligger hemma!!
Jag vill gärna göra det redan nu bara få röra den, testa mig fram och ladda upp en del av de sammanlagt 4gb som är i den så det ska bli kul då man nu kan ta all musik man vill då min gamla inte riktigt ville det...

Ciaó
Ska städa undan lite och packa det lilla som ska med innan 13.40
Så skriver också ikväll då jag troligtvis har min nya mp3 i handen!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0