Gott Nytt År !!!

Då så var det nya året inne...
Har varit till fjälls i ungefär en vecka tror jag att det var och det var mysigt men det dåliga var ju att det inte var så mycket snö på marken. Men det gick då att köra lite...

Jag tror jag slog rekord med att fastna på isen med skotern...
Två gånger på en och samma dag så sitter jag fast på isen då jag körde med skotern...
Som tur var så var det ju inget allvarligt men ändå, två gånger på en och samma dag...Hur lyckas jag??

Det blev då nyårsfirande till fjälls med vänner...

Nu är det ju så här att bilden är tagen från min dator då jag inte riktigt hittar åt bilderna i datorn då det där var den ända bilden som jag kunde hitta...
Ska se om jag kan hitta dem senare...

Ciáo

Kommentarer
Postat av: th

gott nytt år du med

2009-01-01 @ 23:09:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0