Är stolt över dig grabben min <3

Känner mig duktig idag då jag varit på en promenad och att jag gett min älskling en egen hylla inne i mitt rum...
Den blev superfin med en bild på honom, hans halsband och en leksaksskoter då det var skoter som han gillade åka plus ett ljus på det...

Det blev hur vackert som helst och jag känner mig duktig och stolt på en och samma gång då jag lyckats göra en sån vacker hylla till en vacker grabb som honom...

Stolt över dig grabben min...
Att ge dig en egen hylla tycker jag att du var värd allt besvär...

1 månad 3 veckor och 7 dagar utan dig känns jobbigt...
Men jag är stolt över dig grabben min...

Känns jobbigt på många sätt men jag känner mig stolt med att ha haft dig vid min sida under åren som gått...
Älskar dig grabben....

Stolt över dig Rocky...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0