588 fattigare...

Då är man 588kr fattigare...
Men för det har man ju en ny mp3 spelare :D
En mp3 på 4GB, svart och super snygg också :D
Får ju i de låtar man velat som jag inte lyckats med min förra så det känns då skönt...
Den lär få gå på högvarv i dag och ett tag framöver!!
Är då värd 588kr kan jag då lugnt säga...
Perfekt för mig då jag blivit smått galen på min förra för då den var full så var det ju typ 5 låtar till jag ville ha i...
Men nu är det ju inget problem :D
Perfekt för mig som lyssnar på musik i princip hela tiden under veckorna så den var värd priset... 
Ska lyssna vidare... 

Hasta Luego...  


Kommentarer
Postat av: Ellenor

var det bara 5 låtar du inte fick in som du ville ha så hade det ju räckt med en mp3 på 500MB ;P hehe

2009-01-17 @ 19:40:56
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0