13 Januari

44 dagar kvar tills att jag blir 17 och att jag haft skoterkortet i precis ett år :D

Men så till min dag...
Den har varit som alla andra förutom att man fått gå till datateknikern två gånger idag, en för firstclass och en för att min användare inte hade något program som vi skulle använda... 
Men sitter nu och lyssnar på musik från Abs Breen - Roll With me och slappar allmänt... 
Trött som en zombie var man dock imorse... 
Det har blivit fel på mig, är nästan hur pigg som helst på kvällarna så det inte går att sova och det gör mig GALEN... 
Man vill ju få någon sömn innan man ska måsta ta sig upp ur sängen... 
Lägger jag mig strax efter 10 så somnar jag inte för en vid 12!! jag blir ju tokig så jag vet inte vad jag ska göra... 

Men måste nog lägga mig redan vid 9 om jag ska få någon sömn ;D
Ska nu ta det lugnt ikväll då det kanske kommer bli en film som finns på datorn...

Ciáo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0