10 Januari

Har haft ont i huvudet hela dagen, inte så pass så att det ska kännas som om huvudet sprängs en ont har jag haft.
Kollat på min kusin som bor i Englands blogg lite nu ikväll och såg ju en sak jag totalt glömt, har hört om det men ingenting mer, så nu säger jag det GRATTIS till min kusin här i Sverige som gift sig och jag är glad för hennes skull...
Det var synd att man inte hann träffa dig då man var till Stockholm men det får nog bli någon annan gång då man är nere och hälsar på hela släkten på mammas sida :D
Varför ska hela släkten just vara i Stockholmsområdet och ännu värre, England...
Det är ju evigheter mellan varje gång man åker ned dit för att hälsa på hela släkten...
Men någongång snart blir det väll en sväng ned?? Hoppas då jag...

Fem kusiner har man, en i England och resten i Sverige...

Grattis kusinvitamin här i Sverige som gift sig!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0