9 Februari 2009

Jag säger det bara, det e ju hur mycket snö som helst just nu im man kollar på alla plogkanterna runt om här i Lycksele, ni skulle ha sett plogkanten på parkeringen till skolan, de var ju enorma...

Men dagen har då gått frammåt...
Hade skridskor på idrotten och det gick väll rätt okej även om fötterna höll på att gå av kändes det som...
Men det värsta med dagen var väll att man fick ännu ett smeknamn!!
Ett sådant jag helst av allt inte ville ha men nu måste jag nog dras med det i tre års tid då jag nog inte har något annat val :S

Längtar redan till fredag då det bär iväg till fjälls och stugan och mitt favoritställe :D
Blir också nog att gräva fram skotrarna också då de tydligen inte syns då de har en hel del snö på sig...
Men det ska nog inte bli något problem, inte då man e skotertok för då går allt bra då det gäller skoter :P

Ska nog kvälla snart så det inte blir sent ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0