7 Februari 2009

Ja vad kan man säga idag då??
Att man varjegång varit ute med Spike nästan varit en frysit ihjäl, speciellt imorse så det var skönt att lägga sig i en varm säng efter :D
Har då inte varit ute på samhället idag då det är isandeskallt, tyck då jag att det är...

Men jag hoppas jag inte ska behöva bli lika galen nu till veckan som kommer som jag varit under veckan som gått...
Strömman gick ju nästan konstant kändes det som även om det var propen som var boven i det hela, men det ska väll inte behöva hända tre gånger på en och samma vecka!!

Nästa fredag blir nog min bästa...
Det är nämligen så att de som ska ta skoterkortet har en "körlektion" eller vad man ska säga, hoppas ni förstår vad jag menar men i alla fall de ska då göra övningar med skoter som köra mellan koner och så vidare, vad jag förstod av det hela. Men jag och någon till ska inte vara med då de gör då vi redan har skoterkortet...
Så man slutar då redan efter mattelektionen som är innan lunchen :) Perfekt säger jag bara...
Men får ju hoppas det går bra för dem, har ju själv gjot samma sak de ska göra så jag förstår om de är smått nervösa eller vad man nu kan vara inför detta...men då jag gjorde så var det helt andra grejor man fick göra så men hoppas det går bra för dem på Fredag...håller tummar för att det ska gå bra...

Det e ju också typ 19 dagar kvar innan man bli 17 :D

Ciaó på er då där ute i kylan...

"Du är och förblir rosen i mitt hjärta"

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0