19 Feberuari 2009

Dagens bravader var inte alls alvarligt...

Fick en tid Måndag den 23/2 till skoldoktorn med min rygg som håller på att göra mig både galen och smått sur...
Känns som om man är i två delar, har känt så sen i måndags!
Inte roligt att känna sig som i två delar samtidigt som det värker, i nu 4 dagar!!
Får se hur det blir efter besöket hos skoldoktorn, om det blir bättre eller sämre får vi se...

Men det bästa är ju att jag har sett att det är en vecka prick som jag blir 17!!
Alltså nästa Torsdag är eller blir min bästa dag!!

Känner mig som ett barn på julafton då det gäller ens födelsedag!! :P

"Du är och förblir rosen i mitt hjärta"


Hej så länge!!
Token

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0