18 Februari 2009

Iskallt imorse säger jag bara!!
Termometern visade -30 imorse så det var iskallt...
Hade minst tre lager byxor på mig idag på djurparken...
Typiskt att man altid glömmer kameran då man ska till djurparken...

Höll då i supersöta kaninungar, små söta ungar var det...
Var och matade sälarna som tittade upp ur hålet i isen som hade gjorts i ordning...
De kunde inte komma upp då hålet var litet men de fick sin mat, Totte och Vilma som sälarna hette på den sidan som jag och Miriam matade till, Miriam gjorde något som gjorde att Totte och Vilma pussades, de var sööta och så visade vår lärare lite av tricken de kunde och det var roligt att se dem då...

Men är nu hemma i lägenheten där jag fått tillbaka strömmen, den var borta då jag kom upp för trappen men då jag satte nyckeln i låset så tändes lampan utanför dörren...
Det är nämligen någon koppling mellan lampan utanför och min lägenhet...

Ska nog lägga mig tidigt ikväll med...
Så ciáo...

//Token

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0