1 December 2009

Just nu så försöks det med att värma upp lite mat i mikron men maten är just nu superfryst och då menar jag verkligen fryst men det ska väll fungera snart...hoppas jag då att det gör för jag börjar minsann att bli hungrig.

Annars så har dagen rullat på som en ska förutom att min hals höll på att göra mig smått tokig i morse men det är nu ordnat. Men annars så är det bra med mig, har införskaffat ett superfint brevpapper som jag tänkt använda mig av ganska så på direkten hade jag tänkt mig.

Men en annan sak, min kära mp3 eller rättare sagt min nyaste mp3 som varit "ur funktion" ett antal veckor nu är åter på banan eller om hur man ska säga det, gud vad jag saknat den känner jag så nu ska det laddas med musik!

Men ikväll har det blivit lite arbete med matte och senare blir det nog att se filmen Rec som finns på datorn.
Hej så länge :)

23
dagar kvar till julafton :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0