23/12 - 09


Hittade denna supersöta bild på vår älskade lilla Spike :)

sitter just nu inte vid min datorn, det är husets stationära dator som jag för tillfället sitter bänkad vid pågrund av att jag fyllt mp3:n med musik som finns på denna dator och lite annat skojs.

Men många vet ju redan vad det är för dag i morgon, det är ju julafton som kommer att firas med familjen:)

Taggad är vad jag är just nu känner jag :)

Det kommer även att bli sjukt skönt att komma till fjälls och stugan på Fredag.
Men imorgon så blir det en härlig julafton med familjen och när man befinner sig till fjälls så är det bland annat familjen men även några vänner som blir trevligt sällskap.

Får även hoppas att lederna är gjorda då man kommer upp till fjälls för jag är då laddad för skoterkörning :)


"Vad vore livet om man inte kunde hoppas?"

Nej nu bli det . för kvällen för min del

God Jul
&
Gott Nytt år

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0