Säng ljuva säng!!

Just nu så känns det som om jag rent ut av längtar till sängen!
Sitter just nu och sammanställer lite från ett arbete jag och två klasskompisar arbetat om, det blev jag som fick sammanställa då jag tydligen är den mest datakunniga av oss tre. Har suttit med det ända sen jag kom hem och det var väll vid 3 där omkring tror jag och är nästan klar nu...
PUL (Personuppgiftslagen) som vi arbetar om är ju inte det enklaste ämnet.
Redovisning av det imorgon på datan, måste lägga till det jag funnit om PUL imorgon på morgonen och sen är allt fixat och klart! så när det jag gjort nu ikväll är klart så är det att packa det som ska med imorgon hem till sköna villis innan det blir den skööna ljuva sängen som jag just nu längtar till!!

Men just nu...slita de sista minuterna kvar då jag SNART är klar för kvällen och ska då få tag i en dator på skolan och lägga till det lilla sista och sen är det klart!!

God Natt på er!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0