28 April 2009

Ja hur ska man sammafatta dagen då :S
Ett nationellt prov i engelska och det var då speaking som gick skapligt bra ändå...
Gick så skapligt så att det åtminstonde blev okej :)
Lyssnade på min kamrat då hon pratade och det tyckte vår lärare var en bra sak och att jag gav min klasskamrat chansen att prata då det annars kändes som om det bara var jag som pratade...men vi tog oss igenom det hela vid liv ;)en sak som jag erkänner själv är att jag inte har det bästa ordförådet av dem alla men jag jobbar på den delen...

Men kom just hem från att ha varit på teater som gjordes av drama 3:orna på skolan samt dramaläraren Mia...
De var då väldigt duktiga att göra den tycker jag så ett stort + för det...

Men annars så kommer kvällen bli lugn tror jag om jag inte kommer på något snart ???

Ciáo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0