25 April 2009

Jösses vad skönt det var att få sova till typ...11- halv 12 där omkring då jag i övrigt denna vecka vacknat typ en kvart tjugo minuter innan klockan ringer. Galen blir man så klart då man vill sova så länge man kan innan den dära klockan ringer eller rättare sagt min "bomb" som jag har då den låter som en bomb då den ökar ringningarna allt mer och mer.
Men får hoppas att man sover något längre nu till veckan än just 20 minuter innan klockan ska ringa!!
Grr..galen då det hänt fyra dagar på raken, fredag gick väl lite bättre...

Håller också på att pyssla lite på hur jag vill ha bloggen (utseendet) då jag har lust att totalt renovera den...
Inte för att jag vill bli av med designen som är nu men det är alltid lite kul med variation...

Har idag också gjort en ny blandcd till mamma med låtar jag har i datorn...
Det blev en salig blandning på 21 låtar eller vad det nu var jag fick det till men det blev en väldans blandning...
Min andra cd jag gjort till mamma för den andra blev nog ganska poppis då den spelades rätt ofta, någon gång på helgerna då jag är hemma...

Neh så mina planer för bloggen är att det ska ske en renovering men när det blir är osäkert men snart.....hoppas jag...
Måste bara komma på hur jag vill ha den, det är ju det svåraste i det hela...

God Natt på er alla...


Kommentarer
Postat av: Ellenor

jag har en ide. du får de den då du är vaken

2009-04-26 @ 09:23:46
URL: http://ellpell.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Nu är den klar!!!

2009-04-26 @ 12:07:30
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0