19 April - Åter till verkligheten

Såg just att man inte skrivit på ett tag...
Ovanligt mig säger jag bara då jag alltid brukar skriva i något då och då...

Men nu är jag hemma i Vmina och ska upp med tuppen imorgon eller kanske inte med tuppen men upp tidigt då jag ska åka till lycksele 6.25 för ännu en vecka. Även om man inte varit på skolan pga APU och påsklov så om man ska vara mer exakt så är det 5 veckor som man inte varit på skolan så det är första veckan på hela 5 veckor som man kommer till skolan. 

Så åter till verkligheten säger jag bara... 
Jag som hade det sååå skönt de sista dagarna på påsklovet... 
Har ju inget annat val än att man måste gå på skolan... 

God natt på er alla!! 

 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0