Två veckor utan dig...

Minne av min älskade Rocky ....
Hatar att tänka på att du inte längre väntar på en då man kommer hem under veckorna...
Även om du inte längre finns vid min sida så kommer jag älska dig med hela mitt hjärta
Du är och var min ängel i livet och det var du som gjorde livert värt att leva då du var min bästa vän.
Må hända att du var annorlunda men jag älskar dig med hela mitt hjärta och du är min ängel livet ut
Jag kommer att ha dig i mitt hjärta...
Du är den som har den största platsen i mitt liv och hjärta.

På Lördag är det två veckor utan dig min älskling...
Jag hatar att tänka på hur ont du kan ha haft det den sista tiden...
Att du är på ett bättre ställe gör mig glad inombords

15/11-08 den västa dagen i mitt liv...
En del i av mig försvann med dig...
Älskar dig för evigt, grabben min...
En ros till min älskade Rocky...
Min kärlek till dig kan inte beskrivas med ord...
Du betyde supermycket för mig, grabben

Vila i frid nu grabben då du är värd det...
Älskar dig nu och för evigt...
Du är med mig i tankarna...

Älskar dig grabben...
Två veckor utan dig känns som en evighet för mig...
Vila i frid....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0