Stolt fotograf

Hur stolt kan man bli??
Kollade just genom mina bilder jag var ute och tog idag...
Stolt som sjutton blir man ju då det var super snygga bilder...
Man e ju nästan proffs gällande naturbilder i övrigt, eller proffs vet jag inte riktigt men jag e ju duktig...
Stolt att man får till snygga bilder...
Så hur stolt kan man vara egentligen??
Vi lever då i en vacker miljö, det säger jag bara, den är super, speciellt vintertid...
Man e ju ett vinterbarn så det är ju anledningen till varför just vintern är bäst...
Vinterbarn och skotertok, det är det man är :)
Man har ju bevisat att man e en väldigt duktig tekniker med så det e ju bra...
Vinterbarn, Skoterok och tekniker e vad jag är, stolt över det också...

Hur snyggt kan det bli??


Kommer aldrig att glömma dig grabben min...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0