Snö, snö och ännu mera snö

Ärligt talat känns det som om jag kommit i paradiset....
Eftersom man älskar vintern så är man just nu i paradiset...
Längtar tills det är skoterföre igen då jag längtat efter det i slutet av sommaren och början mot vintern då kylan kom....
Måste börja ladda kameran för färder igen då det blir en hel del naturbilder på mina färder...
Längtar så mycket så det inte är klokt...
Snön är äntligen här...
Vinterkänslan kom idag då man var ute och tog lite naturbilder på gården...
Gud så skönt det var att ha den känslan...

En liten del av bilderna som togs idag (16/11)

Älskar dig grabben min...
Att du är på ett bättre ställe gör mig glad inombords...
Vila i frid för det är du värd...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0