Ovanligt

Jag åker ju hem på fredagarna och tillbaka på Söndagarna men nu eftersom man var ledig idag så stannade man ju så klart hemma en dag till så det blir imorgon man åker tillbaka, då var det ju tur att man hade sovmorgon till kvart i 10 då bussen är framme vid 9. Så det kommer att kännas lite ovant att komma med bussen då när man alltid har åkt hem Fredagar och tillbaka på Söndagar...
Men det ska ju inte bli något som helst problem...
Ska nog börja packa det sista då man ska vara på djurparken på Onsdag också :)
Med tanke på att snön är kommen så måste man ju packa med sig tjockare kläder för att klara arbetet...
Men det ska nog inte bli något problem för mig då man e ett vinterbarn :)
Så måste nog packa det sista lilla innan imorgon då man ska upp med tuppen, inte med tuppen men tidigt blir det då....

En av mina snygga bilder!


15/11 - 08 är den dag som jag nu inte alls gillar...
Då det var den dagen som min älskling togs ifrån mig...

Älskar dig grabben min och jag kommer aldrig att glömma dig...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0